Monday, April 21, 2014

...........

Posted by Aziatie at 6:21 PM 0 comments Links to this post

sedih la....what is life?

Saturday, April 19, 2014

how time flies....

Posted by Aziatie at 8:19 PM 0 comments Links to this post

Dear mas,
It has been a pleasure having a student like your good self. You're what i can desire as a 'good student' :-
⇨hardworking
⇨serious in work
BUT
...beeing between adulthood and little kid 'naughty girl' sometimes emerge in the class...hehehe!
We

Well.. i hope that you'll achieve what you really want in your life- success in your studies, be blessed with a promissing future & bring up a good family later in life...

Blessed,
Mr. Liew, 2009

~johore matriculation college
~gelak bila baca semua surat ni... o(^^o)
~thank you sir!

Monday, January 6, 2014

Run away or just face it?

Posted by Aziatie at 6:28 AM 0 comments Links to this post

(*^﹏^*)

Thursday, January 2, 2014

I have a big heart ♡

Posted by Aziatie at 10:18 PM 0 comments Links to this post

Sebesar mana dugaan dalam hidup ni, cubalah bertabah.... moga semuanya akan baik baik saja... bersyukur dengan apa yg dikurniakanNya... Allah lebih tahu apa yg terbaik untuk kita...... moga kita sentiasa rasa cukup dengan pemberiannya.... ツ

♡ jangan lupa doa...moga dipermudahkan segala urusan ♡

Monday, March 18, 2013

ayam warna-warni

Posted by Aziatie at 8:37 AM 0 comments Links to this post

AYAM WARNA WARNI

sape pernah bela ayam macam ni? yapp..saya pernah bela masa saya umur 5 tahun (zaman awal 90-an dulu).... masa tu kat kawasan rumah saya macam trend pulak bela anak ayam colourful ni..ayam ni kalau tengok memang sangat comel, warna pun macam2....

disebabkan naluri kanak-kanak yg suka brmain n suka benda2 yg comel, sy pun nak bela jugak..... "Orang mahu radio, dia mahu radio...orang mahu motokar baru, dia mahu motokar baru...."- film p.ramlee.... bila tengok anak jiran ramai beli anak ayam ni, saya pun nak jugak....so mak belikan saya warna biru, abang warna merah n adik warna oren... tapi tak lama pun kami bela anak ayam tu hidup, lepas berapa hari dia pun mati :'(

skrg baru terfikir kenapa ayam tu berwarna..? dulu masa kecik tak terfikir pun pasal ni (akai pendek lagi)...actually...the baby chicks are colored by either injecting colourant into the egg or sprayed after anak ayam tu menetas...yes..it's true...kejam gila mereka yang buat kerja macam ni kat haiwan yg tak bersalah.....




mereka yang buat anak ayam macam ni macam tak berhati perut...semua mahu untung... ayam kan makhluk bernyawa, lain la kalau kau cat dinding ke, kayu ke...hisshh...cuba bayangkan kalau kau yg kena cat camtu....
nanti semua jadi macam power rangers ni...tak pun jadi teletubies...


tak mo tulis panjang2.....
# kepada arwah anak ayam aku....mintak maaf sebab tak jaga elok2, kesian kau mati muda :(
# kalau sekarang ni ada jual lagi anak ayam macam ni, please jangan beli....
# take care uols :) thaks for reading.....

Facebook Badge

 

Dear Aziatie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal